رویه های بازگشت کالا

کاربر عزیز ؛ همه کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی ایــــفورج ضمانت 10 روزه دارند. شما می‌توانید کالاهای خریداری‌شده از ایــــفورج را طبق رویه‌های بازگرداندن کالا به شرح دلایل زیر، مرجوع کنید:

– اگر کالای خریداری شده،  اشکال فنی داشته باشد:​​​​​​​

  •  اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 10 روز پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش اطلاع داده شود.

  •  کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 10 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

  •  استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در جعبه اصلی خود و همراه با همه متعلقات بازگردانده شود.

  •  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  • کالاهایی که به دلیل عدم استفاده صحیح کاربر آسیب (ظاهری یا فنی) می‌بینند، شامل رویه‌های مرجوعی نمی‌شوند. همچنین هرگونه نوسانات برقی که منجر به آسیب به دستگاه شود شامل پوشش گارانتی 10 روزه نمی شود.

– اگر کالای خریداری شده آسیب دیدگی فیزیکی ، ایراد ظاهری و یا مغایرت  داشته باشد:

  •  باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش از طریق تلفن و یا پشتیبانی آنلاین اطلاع داده شود.

  •  اگر مغایرت یا آسیب، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده ، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

  •  در صورتی که امکان تشخیص ایراد بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

  •  در صورتی که امکان تشخیص مغایرت یا ایراد و آسیب تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است جعبه اصلی محصولات و تمامی متعلغات به صورت صحیح نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

  • استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه تمامی لوازم جانبی و متعلقات بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

  • در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه دریافت از نماینده شرکت حمل و نقل قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی بازگردانده شود.​​​​​​​

–در صورت انصراف مشتری از خرید:
  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی شامل کالایی می شود که باز نشده باشد، هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه، پلمپ، برچسب ها و حتی نایلون وکیوم و شیرینک، امکان بازگرداندن کالا را از بین خواهد برد، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد.  
>>حق بازگرداندن کالا طبق شرایط صرفا متعلق به شخصی است که کالا را از سایت خریداری کرده است .


  • اگر مشتری پس از دریافت کالا از خرید خود منصرف شود، بایستی حداکثر تا  48 ساعت ، انصراف خود را اطلاع دهد.

  • مشتریان محترم در صورت انصراف از خرید ملزم به بازگرداندن کالا بدون باز کردن جعبه کالای خریداری شده و اقلام همراه کالا به صورت کامل و بدون دخل و تصرف می باشند.

  • در صورت وجود هدیه همراه کالای خریداری شده مشتریان ملزم به بازگرداندن کامل هدایا می باشند.

  • در صورتی که کالای خریداری شده هنوز ارسال نشده باشد، بایستی مراتب انصراف خود را هر چه سریعتر به پشتیبانی اطلاع دهید.

  • در صورت انصراف از خرید، تمامی هزینه حمل و نقل کالا بر عهده مشتری بوده و هزینه اعلام شده توسط شرکت های حمل و نقل، ملاک می باشد.

  • برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس امکان پذیر خواهد بود.​​​​​​​

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش